Giriş yap
Kimler hatta?
Toplam 1 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 1 Misafir Yok
Sitede bugüne kadar en çok 30 kişi 31st Temmuz 2017, 3:13 pm tarihinde online oldu.
En son konular
2009- 2010 5. sınıf il zümresi
1 sayfadaki 1 sayfası
2009- 2010 5. sınıf il zümresi
RİZE İLİ EĞİTİM ÖĞRETİM OKULLARI
5. SINIFLAR İL ZÜMRE BAŞKANLARI TOPLANTISI
YER : KURTULUŞ İLKÖĞRETİM OKULU
TARİH : 15.09.2009
SAAT : 10: 00
GÜNDEM :
1) Açılış ve yoklama
2) 2008-2009 Eğitim ve Öğretim yılının değerlendirilmesi
3) Yeni ders programlarının branşlar bazında değerlendirilmesi
4) Önceki döneme ait zümre kararlarının gözden geçirilmesi
5) Uygulamada karşılaşılan güçlükler ile derslerin işlenişinde birlik ve beraberliğin sağlanması için alınması gereken önlemlerin tespiti
6) ******çülük konularının işlenmesi
7) Sınıf ortamlarında her seviyede öğrenci olduğunu dikkate alınarak branşlar bazında uygulanacak öğretim metotları ile araç ve gereçlerin değerlendirilmesi
Ölçme değerlendirmede müşterekliklerin sağlanmasının belirlenmesi
9) Proje ve performans ödevlerinde uygulanacak usul ve esasların değerlendirilmesi
10) Öğrencilere kitap okuma alışkanlığı kazandırılması için gerekli tedbirlerin alınması
11) Dilek ve temenniler
TUTANAK
Başkan Asiye ÖZDEMİR seçildi .
Yazman Meral HACIEFENDİOĞLU seçildi.
GÜNDEMİN GÖRÜŞÜLMESİ
İlköğretim Müfettişi Eyüp MERAL ‘in konuşmasıyla gündem başlandı.
Asiye ÖZDEMİR gündem maddelerini oluşturarak okudu.Toplantıyı başlattı,imza sirkülerini tamamladı.
Abdullah BAŞ özellikle Sosyal Bilgiler dersinin çok uzun olmasından dolayı önemli konuların işlenmemesinin üzerinde durdu.
Fatma ÇELİK Türkçe parçaları ile ilgili Temaya uygun olan 2 parça ile Temayı işlediğini belirtti.Bire bir aynı olan parçaların hepsini işlemek yerine kendisini hedefe götürecek olan 2 parçayı seçerek temayı işlediğini belirtti.
Fatma GÜVEN kitap dışında bir kaynak kullanmadığını söyledi.Kitapları ( ders kitapları ) tam anlamıyla kullandıktan sonra kaynak kitaba gereksinim duymadığını belirtti.
Önceki döneme ait zümre kararları okundu.
Fen Bilgisi derslerinin deneylere dayalı olarak işlenmesi gerektiği söylendi.
******çülük konularının bütün derslere yayılarak ****** ile ilgili anılar ile pekiştirilerek işlenmesi gerektiğini belirtildi.
Matematik dersi ile ilgili kitaplarda konuların çok basit işlendiği, soruların zor sorulduğu belirtildi.Matematik ile ilgili kaynakların çoğaltılması gerekliliği belirtildi.
Kılavuz kitaplardaki yöntem ve tekniklerin uygun olduğu belirtildi.
Emel TAVİLOĞLU okul içinde sürekli alt ve üst zümrelerle ilişki içinde olduğunu belirtti.Bunun kendisine çok faydası olduğunu söyledi.
Zeynep GEDİKŞİ ders kitaplarındaki konuları kendisinin ayrıca hazırlayıp öğrenciye verdiğini , daha derli toplu olduğunu belirtti.Özellikle Sosyal Bilgiler dersi için çok faydalı olduğunu belirtti.
Ali MERAL sınıf rehberliğinde öğrencilerin zeka türlerinin belirlenmesinin önemli olduğunu vurguladı.Farklı zeka türlerine göre yöntem ve metotların seçilmesi gerekliliğini belirtti.Etkinliklerin hepsini sınıf içerisinde yaptırdığını söyledi.
Öğrencilerin hazır bulunuşluk seviyelerinin yüksek olduğu sınıflarda başarı oranlarının arttığı belirtildi.
Asiye ÖZDEMİR sınıfta öğretmenin , evde velisinin kitap okuyarak öğrenciye model oluşturması gerektiğini söyledi.
Emel TAVİLOĞLU her öğretmenin kendi planını yaparak okuma saatini belirlemesi gerektiğini belirtti.Geçen yıl uyguladığı bu sistemin okumayı arttırdığını belirtti.
Dile ve temennilerle toplantı tamamlanmıştır.
5. SINIFLAR İL ZÜMRE BAŞKANLARI TOPLANTISI
YER : KURTULUŞ İLKÖĞRETİM OKULU
TARİH : 15.09.2009
SAAT : 10: 00
GÜNDEM :
1) Açılış ve yoklama
2) 2008-2009 Eğitim ve Öğretim yılının değerlendirilmesi
3) Yeni ders programlarının branşlar bazında değerlendirilmesi
4) Önceki döneme ait zümre kararlarının gözden geçirilmesi
5) Uygulamada karşılaşılan güçlükler ile derslerin işlenişinde birlik ve beraberliğin sağlanması için alınması gereken önlemlerin tespiti
6) ******çülük konularının işlenmesi
7) Sınıf ortamlarında her seviyede öğrenci olduğunu dikkate alınarak branşlar bazında uygulanacak öğretim metotları ile araç ve gereçlerin değerlendirilmesi
Ölçme değerlendirmede müşterekliklerin sağlanmasının belirlenmesi
9) Proje ve performans ödevlerinde uygulanacak usul ve esasların değerlendirilmesi
10) Öğrencilere kitap okuma alışkanlığı kazandırılması için gerekli tedbirlerin alınması
11) Dilek ve temenniler
TUTANAK
Başkan Asiye ÖZDEMİR seçildi .
Yazman Meral HACIEFENDİOĞLU seçildi.
GÜNDEMİN GÖRÜŞÜLMESİ
İlköğretim Müfettişi Eyüp MERAL ‘in konuşmasıyla gündem başlandı.
Asiye ÖZDEMİR gündem maddelerini oluşturarak okudu.Toplantıyı başlattı,imza sirkülerini tamamladı.
Abdullah BAŞ özellikle Sosyal Bilgiler dersinin çok uzun olmasından dolayı önemli konuların işlenmemesinin üzerinde durdu.
Fatma ÇELİK Türkçe parçaları ile ilgili Temaya uygun olan 2 parça ile Temayı işlediğini belirtti.Bire bir aynı olan parçaların hepsini işlemek yerine kendisini hedefe götürecek olan 2 parçayı seçerek temayı işlediğini belirtti.
Fatma GÜVEN kitap dışında bir kaynak kullanmadığını söyledi.Kitapları ( ders kitapları ) tam anlamıyla kullandıktan sonra kaynak kitaba gereksinim duymadığını belirtti.
Önceki döneme ait zümre kararları okundu.
Fen Bilgisi derslerinin deneylere dayalı olarak işlenmesi gerektiği söylendi.
******çülük konularının bütün derslere yayılarak ****** ile ilgili anılar ile pekiştirilerek işlenmesi gerektiğini belirtildi.
Matematik dersi ile ilgili kitaplarda konuların çok basit işlendiği, soruların zor sorulduğu belirtildi.Matematik ile ilgili kaynakların çoğaltılması gerekliliği belirtildi.
Kılavuz kitaplardaki yöntem ve tekniklerin uygun olduğu belirtildi.
Emel TAVİLOĞLU okul içinde sürekli alt ve üst zümrelerle ilişki içinde olduğunu belirtti.Bunun kendisine çok faydası olduğunu söyledi.
Zeynep GEDİKŞİ ders kitaplarındaki konuları kendisinin ayrıca hazırlayıp öğrenciye verdiğini , daha derli toplu olduğunu belirtti.Özellikle Sosyal Bilgiler dersi için çok faydalı olduğunu belirtti.
Ali MERAL sınıf rehberliğinde öğrencilerin zeka türlerinin belirlenmesinin önemli olduğunu vurguladı.Farklı zeka türlerine göre yöntem ve metotların seçilmesi gerekliliğini belirtti.Etkinliklerin hepsini sınıf içerisinde yaptırdığını söyledi.
Öğrencilerin hazır bulunuşluk seviyelerinin yüksek olduğu sınıflarda başarı oranlarının arttığı belirtildi.
Asiye ÖZDEMİR sınıfta öğretmenin , evde velisinin kitap okuyarak öğrenciye model oluşturması gerektiğini söyledi.
Emel TAVİLOĞLU her öğretmenin kendi planını yaparak okuma saatini belirlemesi gerektiğini belirtti.Geçen yıl uyguladığı bu sistemin okumayı arttırdığını belirtti.
Dile ve temennilerle toplantı tamamlanmıştır.
Similar topics
» 2009- 2010 1. sınıf il zümresi
» 2009- 2010 3. sınıf il zümresi
» 2009- 2010 4. sınıf il zümresi
» 2009- 2010 İngilizce il zümresi
» 2009- 2010 Matematik il zümresi
» 2009- 2010 3. sınıf il zümresi
» 2009- 2010 4. sınıf il zümresi
» 2009- 2010 İngilizce il zümresi
» 2009- 2010 Matematik il zümresi
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
5th Ekim 2009, 10:03 pm tarafından Admin
» 2009- 2010 Özel Eğitim zümresi
3rd Ekim 2009, 11:39 am tarafından Admin
» 2009- 2010 Bilişim Teknolojileri dersi zümresi
3rd Ekim 2009, 11:36 am tarafından Admin
» 2009- 2010 Fen Bilgisi zümresi
3rd Ekim 2009, 11:31 am tarafından Admin
» 2009- 2010 Din Kültürü il zümresi
3rd Ekim 2009, 11:25 am tarafından Admin
» 2009- 2010 Beden Eğitimi dersi zümresi
3rd Ekim 2009, 11:21 am tarafından Admin
» 2009- 2010 Müzik dersi il zümresi
3rd Ekim 2009, 11:19 am tarafından Admin
» 2009- 2010 Görsel sanatlarl zümresi
3rd Ekim 2009, 11:16 am tarafından Admin
» 2009- 2010 Matematik il zümresi
3rd Ekim 2009, 11:06 am tarafından Admin