Giriş yap
Kimler hatta?
Toplam 1 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 1 Misafir Yok
Sitede bugüne kadar en çok 30 kişi 31st Temmuz 2017, 3:13 pm tarihinde online oldu.
En son konular
2. sınıf il zümresi
1 sayfadaki 1 sayfası
2. sınıf il zümresi
RİZE İLİ
EĞİTİM-ÖĞRETİM OKULLARI
2.SINIFLAR
İL ZÜMRE BAŞKANLARI TOPLANTISI
YER: KURTULUŞ İLKÖĞRETİM OKULU
TARİH:15.09.2009
SAAT: 10:00
GÜNDEM:
1-Açılış ve yoklama
2-2008-2009 Eğitim-Öğretim yılının değerlendirilmesi
3-2008-2009 Eğitim-Öğretim yılında zümre kararlarının gözden geçirilmesi
4-Uygulamada karşılaşılan güçlükler ile derslerin işlenişinde birlik ve beraberliğin sağlanması için alınması gereken önlemlerin tespit edilmesi.
5-******çülük konularının ders programlarına yansıtılması
6-Ölçme değerlendirmede müşterekliklerin sağlanmasının belirlenmesi
7-Proje ve performans ödevlerinde uygulanacak usul ve esasların değerlendirilmesi
8-Öğrencilere kitap okuma alışkanlığı kazandırılması için gerekli tedbirlerin alınması
9-Veli Toplantılarının yapılması
10-Dilek ve temenniler
TUTANAK:
1-Açılış konuşması ve yoklama yapıldı.
2-İsmail BATTAL ( Kurtuluş İlköğretim Okulu):Öğrencilerimizin görsel metinlere daha çok ilgi gösterdiğini gözlemledim.1.sınıfta yazıyı el yazısı ile öğrenip,günlük yaşantısında düz yazıyla karşılaşıyorlar,bu durum yazı düzeninde bozulmaya neden oluyor.Öğrencilerimizin başarısızlık nedenlerinin en önemlisi aile ortamındaki olumsuzluklardır.
İsmail HEYBET ( Hasan Yılmaz İlköğretim Okulu):Okulumuzda sınıf mevcudum benim sınıfımda daha fazlaydı. Sorunlu öğrencilerimin çözümü aile ile bütün alarak çözmeye çalıştım.
Hacınur AYDIR ( Mehmet Akif Ersoy İlköğretim Okulu):Veli ziyaretlerinde bayan öğretmen arkadaşlarımız daha rahat evlere gidebiliyorlar.Benim tavsiyem okullarda veli görüşme odaları oluşturulmalı.Çoğu veli ev ortamlarını kötü bularak eve öğretmeni almak istemiyor.
Ufuk GÜNAYDIN ( Ambarlık İlköğretim Okulu):Okulumuzda veli görüşmelerine bayan arkadaşlarla birlikte gittik ve faydalarını gözlemledik. Genel olarak aile ortamındaki eksikleri gözlemleyerek öğrencinin başarısızlıkları daha kolay çözülebilir.
3-Önceki döneme ait zümre kararları gözden geçirildi ve incelendi.Öğrenci davranışlarının kazandırılmasında başarılı olabilmek için zümreler arası iş birliği yapıldığı gözlenerek gerekli ölçmeler yapılarak istenilen kazanımlar gerçekleştirilmeye çalışıldı.
Engin ÇALIŞKAN ( TOBB İlköğretim Okulu):2.Sınıfların seviye tespit sınavlarına yönlendirilmesi yanlış bir uygulamadır. Programla çelişen bir durumdur.
4- Ahmet KILIÇ ( Çaykur İlköğretim Okulu):Kılavuz kitaplarımızda konuların belirlenmiş ders saatlerine tarih ,takvim uygulaması yapılırsa zümreler arasında birlik ve beraberlik sağlanabilir.
Yaşar YAVAN(Yapraklar İlköğretim Okulu):Anasınıfına giden öğrencilerimiz daha aktif ve atak.Gitmeyenler ise dersleri daha geriden takip ediyor.Anasınıfı zorunlu olmalıdır.
Hacınur AYDIR ( Mehmet Akif Ersoy İlköğretim Okulu):Anasınıfına giden öğrencileri disipline etmek daha zor.
Serpil İNCE(Hüseyin Yardımcı İlköğretim Okulu):Türkçe ve matematik etkinliklerinde öğretmen olarak öğrencilerimizin yapmış olduğu çalışmaları kontrol etmeliyiz.Fakat kalabalık sınıflarda buna zamanımız yetmiyor.
İsmail HEYBET ( Hasan Yılmaz İlköğretim Okulu):Şu an uyguladığımız sistemde öğrencinin kendisinin düşünerek yapmış olduğu tüm etkinliklerde başarı oranı yüksek olmaktadır.Öğrencilerimizin düşündüklerini açıklayabileceği ortamlar yaratmalıyız.
Mehtap KÖSE ( Doğuş Çay İlköğretim Okulu):Öğrencilerim tüm etkinlikleri uyguladılar ve başarılı oldular.Çalışma kitaplarına bağımlı kaldık güzel bir uygulama ortamı yarattık.2.sınıf ta öğrenmesi gereken konulara değinmedik.
Engin ÇALIŞKAN ( TOBB İlköğretim Okulu):Türkçe etkinliklerinde cevap verilecek alanlar kısıtlı ,daha geniş alanlara yer verilmeli.
Behiye BİBER ( İstiklal İlköğretim Okulu):Etkinlikler öğrencileri zorlayan düzeyde hatta cümle kurmakta zorlananlar bile bulunmaktadır.
Ahmet KILIÇ ( Çaykur İlköğretim Okulu):Çocuklarımız okudukları kitapları arkadaşlarına anlatırken cümle kurma becerisini geliştirirler.
5-******çülük konuları ders programına uygun şekilde yansıtıldı .Yeri geldiğinde gerektiği şekilde işlenmesi gerekliliği önemle vurgulandı.
6-İlköğretim müfettişi Hüseyin BAYAR çoklu zekaya dayalı kümeler oluşturulması gerektiği ve öğrencileri ders başarılarına göre gruplandırmamız üstünde durdu.Ayrıca ölçme tekniklerini uygulamamız gerektiği söylendi.
Bülent AKBULUT (Denizciler İlköğretim Okulu):Yaptığımız ölçeklerle öğrencilerimizi daha kolay takip edebiliyoruz.
7-Öğrencilerimizin çevre şartlarına ve seviyesine uygun ödevlerin seçilmesi gerektiği kararlaştırıldı.
8-Serkan AKBULUT ( Pehlivan Taşı İlköğretim Okulu):Okul olarak Türkçe öğretmeni başkanlığında her gün öğlen arası yarım saatlik zaman diliminde kütüphanede kitap okuma uygulaması yaptık.
Sefa TOPÇU ( İMKB İlköğretim Okulu):Sınıf kitaplığımızı açık bırakıp öğrencilere seçme özgürlüğü tanıdım buda öğrencileri kitap okuma konusunda teşvik etti.
Engin ÇALIŞKAN ( TOBB İlköğretim Okulu):Kitap okumayı bilgisayar vs. engelliyor ve köreltiyor.
İsmail HEYBET ( Hasan Yılmaz İlköğretim Okulu):Kitap okumayı , öğrencilerimize sevdirmeliyiz.Okuma saatleri uygulamalıyız.Ailesi kitap okumayan öğrencilerimizde okuma hevesi yok.Çocuklarımız bilgisayar ve televizyonlardan olumsuz etkileniyor.Veliler ve öğretmenlerin bu konuya fazlasıyla dikkat etmesi gerkmektedir.
9- Hacınur AYDIR ( Mehmet Akif Ersoy İlköğretim Okulu):Veli toplantılarının yıl içinde düzenli bir şekilde yapılması gerektiği vurgulandı.
10-Ali KARAALİ(Reşadiye Zihni Derin İlköğretim Okulu Müdürü):Zümre başkanları olarak birbirimizden bilgi,beceri alışverişi yaparak yıl içinde bize ışık tutacak bilgi edinmiş oluyoruz.Çalışmalarımız bu şekilde yürütürsek daha başarılı olacağımıza inanıyorum.
Alınan Kararlar:
1- Veli ziyaretlerinin olumlu geçmiş olduğuna,öğrencinin başarısı üzerindeki olumlu etkisinin gözlendiğine ve devamına karar verildi.
2- 2.sınıf zümre başkanları olarak 2.sınıf düzeyinde seviye tespit sınavlarının uygulanmasının yanlış olduğuna karar verildi. Yapılmaması desteklendi.
3- Veli toplantılarının düzenli yapılması gerektiğine karar verildi.
4- Öğrencilerimize kitap okuma alışkanlığını geliştirici çalışmalar yapılması gerektiğine karar verildi.
5- Öğrencilerimizin çevre şartlarına ve seviyesine uygun proje ve performans ödevlerin seçilmesi gerektiğine karar verildi.
6-Ölçme tekniklerini düzenli kullanılmasına karar verildi.
7-******çülük konuları ders programına uygun şekilde işlenmesine karar verildi.
EĞİTİM-ÖĞRETİM OKULLARI
2.SINIFLAR
İL ZÜMRE BAŞKANLARI TOPLANTISI
YER: KURTULUŞ İLKÖĞRETİM OKULU
TARİH:15.09.2009
SAAT: 10:00
GÜNDEM:
1-Açılış ve yoklama
2-2008-2009 Eğitim-Öğretim yılının değerlendirilmesi
3-2008-2009 Eğitim-Öğretim yılında zümre kararlarının gözden geçirilmesi
4-Uygulamada karşılaşılan güçlükler ile derslerin işlenişinde birlik ve beraberliğin sağlanması için alınması gereken önlemlerin tespit edilmesi.
5-******çülük konularının ders programlarına yansıtılması
6-Ölçme değerlendirmede müşterekliklerin sağlanmasının belirlenmesi
7-Proje ve performans ödevlerinde uygulanacak usul ve esasların değerlendirilmesi
8-Öğrencilere kitap okuma alışkanlığı kazandırılması için gerekli tedbirlerin alınması
9-Veli Toplantılarının yapılması
10-Dilek ve temenniler
TUTANAK:
1-Açılış konuşması ve yoklama yapıldı.
2-İsmail BATTAL ( Kurtuluş İlköğretim Okulu):Öğrencilerimizin görsel metinlere daha çok ilgi gösterdiğini gözlemledim.1.sınıfta yazıyı el yazısı ile öğrenip,günlük yaşantısında düz yazıyla karşılaşıyorlar,bu durum yazı düzeninde bozulmaya neden oluyor.Öğrencilerimizin başarısızlık nedenlerinin en önemlisi aile ortamındaki olumsuzluklardır.
İsmail HEYBET ( Hasan Yılmaz İlköğretim Okulu):Okulumuzda sınıf mevcudum benim sınıfımda daha fazlaydı. Sorunlu öğrencilerimin çözümü aile ile bütün alarak çözmeye çalıştım.
Hacınur AYDIR ( Mehmet Akif Ersoy İlköğretim Okulu):Veli ziyaretlerinde bayan öğretmen arkadaşlarımız daha rahat evlere gidebiliyorlar.Benim tavsiyem okullarda veli görüşme odaları oluşturulmalı.Çoğu veli ev ortamlarını kötü bularak eve öğretmeni almak istemiyor.
Ufuk GÜNAYDIN ( Ambarlık İlköğretim Okulu):Okulumuzda veli görüşmelerine bayan arkadaşlarla birlikte gittik ve faydalarını gözlemledik. Genel olarak aile ortamındaki eksikleri gözlemleyerek öğrencinin başarısızlıkları daha kolay çözülebilir.
3-Önceki döneme ait zümre kararları gözden geçirildi ve incelendi.Öğrenci davranışlarının kazandırılmasında başarılı olabilmek için zümreler arası iş birliği yapıldığı gözlenerek gerekli ölçmeler yapılarak istenilen kazanımlar gerçekleştirilmeye çalışıldı.
Engin ÇALIŞKAN ( TOBB İlköğretim Okulu):2.Sınıfların seviye tespit sınavlarına yönlendirilmesi yanlış bir uygulamadır. Programla çelişen bir durumdur.
4- Ahmet KILIÇ ( Çaykur İlköğretim Okulu):Kılavuz kitaplarımızda konuların belirlenmiş ders saatlerine tarih ,takvim uygulaması yapılırsa zümreler arasında birlik ve beraberlik sağlanabilir.
Yaşar YAVAN(Yapraklar İlköğretim Okulu):Anasınıfına giden öğrencilerimiz daha aktif ve atak.Gitmeyenler ise dersleri daha geriden takip ediyor.Anasınıfı zorunlu olmalıdır.
Hacınur AYDIR ( Mehmet Akif Ersoy İlköğretim Okulu):Anasınıfına giden öğrencileri disipline etmek daha zor.
Serpil İNCE(Hüseyin Yardımcı İlköğretim Okulu):Türkçe ve matematik etkinliklerinde öğretmen olarak öğrencilerimizin yapmış olduğu çalışmaları kontrol etmeliyiz.Fakat kalabalık sınıflarda buna zamanımız yetmiyor.
İsmail HEYBET ( Hasan Yılmaz İlköğretim Okulu):Şu an uyguladığımız sistemde öğrencinin kendisinin düşünerek yapmış olduğu tüm etkinliklerde başarı oranı yüksek olmaktadır.Öğrencilerimizin düşündüklerini açıklayabileceği ortamlar yaratmalıyız.
Mehtap KÖSE ( Doğuş Çay İlköğretim Okulu):Öğrencilerim tüm etkinlikleri uyguladılar ve başarılı oldular.Çalışma kitaplarına bağımlı kaldık güzel bir uygulama ortamı yarattık.2.sınıf ta öğrenmesi gereken konulara değinmedik.
Engin ÇALIŞKAN ( TOBB İlköğretim Okulu):Türkçe etkinliklerinde cevap verilecek alanlar kısıtlı ,daha geniş alanlara yer verilmeli.
Behiye BİBER ( İstiklal İlköğretim Okulu):Etkinlikler öğrencileri zorlayan düzeyde hatta cümle kurmakta zorlananlar bile bulunmaktadır.
Ahmet KILIÇ ( Çaykur İlköğretim Okulu):Çocuklarımız okudukları kitapları arkadaşlarına anlatırken cümle kurma becerisini geliştirirler.
5-******çülük konuları ders programına uygun şekilde yansıtıldı .Yeri geldiğinde gerektiği şekilde işlenmesi gerekliliği önemle vurgulandı.
6-İlköğretim müfettişi Hüseyin BAYAR çoklu zekaya dayalı kümeler oluşturulması gerektiği ve öğrencileri ders başarılarına göre gruplandırmamız üstünde durdu.Ayrıca ölçme tekniklerini uygulamamız gerektiği söylendi.
Bülent AKBULUT (Denizciler İlköğretim Okulu):Yaptığımız ölçeklerle öğrencilerimizi daha kolay takip edebiliyoruz.
7-Öğrencilerimizin çevre şartlarına ve seviyesine uygun ödevlerin seçilmesi gerektiği kararlaştırıldı.
8-Serkan AKBULUT ( Pehlivan Taşı İlköğretim Okulu):Okul olarak Türkçe öğretmeni başkanlığında her gün öğlen arası yarım saatlik zaman diliminde kütüphanede kitap okuma uygulaması yaptık.
Sefa TOPÇU ( İMKB İlköğretim Okulu):Sınıf kitaplığımızı açık bırakıp öğrencilere seçme özgürlüğü tanıdım buda öğrencileri kitap okuma konusunda teşvik etti.
Engin ÇALIŞKAN ( TOBB İlköğretim Okulu):Kitap okumayı bilgisayar vs. engelliyor ve köreltiyor.
İsmail HEYBET ( Hasan Yılmaz İlköğretim Okulu):Kitap okumayı , öğrencilerimize sevdirmeliyiz.Okuma saatleri uygulamalıyız.Ailesi kitap okumayan öğrencilerimizde okuma hevesi yok.Çocuklarımız bilgisayar ve televizyonlardan olumsuz etkileniyor.Veliler ve öğretmenlerin bu konuya fazlasıyla dikkat etmesi gerkmektedir.
9- Hacınur AYDIR ( Mehmet Akif Ersoy İlköğretim Okulu):Veli toplantılarının yıl içinde düzenli bir şekilde yapılması gerektiği vurgulandı.
10-Ali KARAALİ(Reşadiye Zihni Derin İlköğretim Okulu Müdürü):Zümre başkanları olarak birbirimizden bilgi,beceri alışverişi yaparak yıl içinde bize ışık tutacak bilgi edinmiş oluyoruz.Çalışmalarımız bu şekilde yürütürsek daha başarılı olacağımıza inanıyorum.
Alınan Kararlar:
1- Veli ziyaretlerinin olumlu geçmiş olduğuna,öğrencinin başarısı üzerindeki olumlu etkisinin gözlendiğine ve devamına karar verildi.
2- 2.sınıf zümre başkanları olarak 2.sınıf düzeyinde seviye tespit sınavlarının uygulanmasının yanlış olduğuna karar verildi. Yapılmaması desteklendi.
3- Veli toplantılarının düzenli yapılması gerektiğine karar verildi.
4- Öğrencilerimize kitap okuma alışkanlığını geliştirici çalışmalar yapılması gerektiğine karar verildi.
5- Öğrencilerimizin çevre şartlarına ve seviyesine uygun proje ve performans ödevlerin seçilmesi gerektiğine karar verildi.
6-Ölçme tekniklerini düzenli kullanılmasına karar verildi.
7-******çülük konuları ders programına uygun şekilde işlenmesine karar verildi.
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
5th Ekim 2009, 10:03 pm tarafından Admin
» 2009- 2010 Özel Eğitim zümresi
3rd Ekim 2009, 11:39 am tarafından Admin
» 2009- 2010 Bilişim Teknolojileri dersi zümresi
3rd Ekim 2009, 11:36 am tarafından Admin
» 2009- 2010 Fen Bilgisi zümresi
3rd Ekim 2009, 11:31 am tarafından Admin
» 2009- 2010 Din Kültürü il zümresi
3rd Ekim 2009, 11:25 am tarafından Admin
» 2009- 2010 Beden Eğitimi dersi zümresi
3rd Ekim 2009, 11:21 am tarafından Admin
» 2009- 2010 Müzik dersi il zümresi
3rd Ekim 2009, 11:19 am tarafından Admin
» 2009- 2010 Görsel sanatlarl zümresi
3rd Ekim 2009, 11:16 am tarafından Admin
» 2009- 2010 Matematik il zümresi
3rd Ekim 2009, 11:06 am tarafından Admin