Kalkandere MEM
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Giriş yap

Şifremi unuttum

Kimler hatta?
Toplam 1 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 1 Misafir

Yok

[ Bütün listeye bak ]


Sitede bugüne kadar en çok 30 kişi 31st Temmuz 2017, 3:13 pm tarihinde online oldu.
En son konular
» Zümre öğretmenlerle tanışma
2009- 2010 4. sınıf il zümresi Empty5th Ekim 2009, 10:03 pm tarafından Admin

» 2009- 2010 Özel Eğitim zümresi
2009- 2010 4. sınıf il zümresi Empty3rd Ekim 2009, 11:39 am tarafından Admin

» 2009- 2010 Bilişim Teknolojileri dersi zümresi
2009- 2010 4. sınıf il zümresi Empty3rd Ekim 2009, 11:36 am tarafından Admin

» 2009- 2010 Fen Bilgisi zümresi
2009- 2010 4. sınıf il zümresi Empty3rd Ekim 2009, 11:31 am tarafından Admin

» 2009- 2010 Din Kültürü il zümresi
2009- 2010 4. sınıf il zümresi Empty3rd Ekim 2009, 11:25 am tarafından Admin

» 2009- 2010 Beden Eğitimi dersi zümresi
2009- 2010 4. sınıf il zümresi Empty3rd Ekim 2009, 11:21 am tarafından Admin

» 2009- 2010 Müzik dersi il zümresi
2009- 2010 4. sınıf il zümresi Empty3rd Ekim 2009, 11:19 am tarafından Admin

» 2009- 2010 Görsel sanatlarl zümresi
2009- 2010 4. sınıf il zümresi Empty3rd Ekim 2009, 11:16 am tarafından Admin

» 2009- 2010 Matematik il zümresi
2009- 2010 4. sınıf il zümresi Empty3rd Ekim 2009, 11:06 am tarafından Admin


2009- 2010 4. sınıf il zümresi

Aşağa gitmek

2009- 2010 4. sınıf il zümresi Empty 2009- 2010 4. sınıf il zümresi

Mesaj  Admin 3rd Ekim 2009, 10:57 am

2009-2010 EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILI
SENE BAŞI 4. SINIFLAR İL ZÜMRESİ


GÜNDEM :
1- Açılış ve yoklama
2- 2008-2009 Eğitim ve Öğretim yılının değerlendirilmesi
3- Yeni ders programlarının branşlar bazında değerlendirilmesi
4- Önceki döneme ait zümre kararlarının gözden geçirilmesi
5- Uygulamada karşılaşılan güçlükler ile derslerin işlenişinde birlik ve beraberliğin sağlanması için alınması gereken önlemlerin tesbiti
6- ******çülük konularının işlenmesi
7- Sınıf ortamlarında her seviyede öğrenci olduğunu dikkate alınarak branşlar bazında uygulanacak öğretim metotları ile araç ve gereçlerin değerlendirilmesi
8- Ölçme ve değerlendirilmede müşterekliklerin sağlanmasının belirlenmesi
9- Proje ve performans ödevlerinde uygulanacak usul ve esasların değerlendirilmesi
10- Öğrencilere kitap okuma alışkanlığı kazandırılması için gerekli tedbirlerin alınması
11- Dilek ve temenniler


ZÜMRE TOPLANTI TUTANAĞI
Açılış ve yoklama yapıldı.
****** İlköğretim okulu müdürü Mehmet DEMİR başkanlığında gündem konularına geçildi.

Eğitim öğretim yılının değerlendirilmesi
SBS sonuçlarında sınıf öğretmenini önemine değinildi.
Çifte Kavak İlköğretim Okulu öğretmeni Muharrem KAZANCI söz alarak; Rize ilinin çok sayıda önemli kişi yetiştirmesine rağmen niçin başarılı olmadığının araştırılması konusuna değindi.
Alparslan İlköğretim Okulu öğretmeni Nazım ÖZYANIK müfredatın yetiştirilmediğini zamanın kısıtlı olduğunu belirtti.
Cumhuriyet ilköğretim Okulu öğretmeni Mehmet KOPUZ daha çok alıştırma yapılması gerektiğini belirtti.
Doğuş Çay İlköğretim Okulu öğretmeni Tuncay KESKİN tekrarın başarıda önemli olduğunu belirtti.
İstiklal İlköğretim Okulu aynı zamanda zümre başkanı Mehmet DEMİR yeni müfredatın artık tam olarak kavranması gerektiğini belirtti.

Toplantıda alınan kararlar okundu. Zümre başkanı Mehmet DEMİR sınıfa ders araç gereçleri dahil hazırlıklı gelinmesi gerektiğini ifade etti.
Alparslan İlköğretim Okulu öğretmeni Nazım ÖZYANIK ailenin eğitim seviyesinin yüksek olması öğrenci başarısını artırdığını söyledi.
Neşe KÖSE “ her seviyede veli bilgilendirilmelidir” dedi.
Orhan Gazi SARAL “il genelinde alınan kararlara mutlaka uyulmalıdır” dedi.
Rasim ALVER sınıflar arasında değerlendirmeye yönelik bilgi yarışmaları düzenlenmelidir dedi. Zümre Başkanı Mehmet DEMİR “sınavlarda sorulacak soruların zümrelerden alınıp sınav yapılmalıdır, soruları hazırlarken işlenilen konulardan özenle seçip sorulmalıdır” dedi.
Fatih IRMAK (Hemşin İ.O) okulda her gün 15 dak. Okuma çalışması yaptıklarını söyledi.
Caner ERDOĞAN (Güneysu İ.O) okulda okumayı devamlı yaptıklarını söyledi.
Ömür Eren ARS okuma konusunda örnek ailenin bulunduğunu belirtti.
Nazım ÖZYANIK bu sistemin okumaya dayalı olduğunu belirtti.
Zümre Başkanı Mehmet DEMİR ******çülükle ilgili konuların belirli gün ve haftalara serpiştirilmesini, il düzeyinde ünite sürelerinin ortak olarak kararlaştırılmasını, iş gününün klavuz kitaplara göre yapılmasını söyledi.
Nazım ÖZYANIK “sınıfta mutlaka üç grup oluşturulmalıdır”dedi, seviyelerine uygun üç grup oluşturulduğunda her gruba ayrı sorular sorup öyle değerlendirilme yapılması gerektiğini söyledi.
Mehmet DEMİR “ortak sınavlarda her seviyedeki öğrencinin çözebileceği sorulur sorulmalıdır” dedi.
Ali Bayram TOPÇU, ders dışı çalışmalarda pazartesi, salı geri öğrencilerle; çarşamba perşembe sınıfın bütünüyle çalışma yapabileceğini söyledi.
Mehmet DEMİR, “ölçme ve değerlendirmede öğrenciye kazandırdıklarımızı ölçmeliyiz kazandırdıklarımızı mutlaka değerlendirmeliyiz” dedi.
Ali Bayram TOPÇU, üniteler işlenirken öğretmenin üniteyle ilgili sorulur hazırlayabileceğini sonradan bu soruları öğrencilere sorabileceğini belirtti.
Mehmet DEMİR, ülkemizde insan olarak çok az kelime kullanarak konuşulduğunu yabancı ülkelerde çok daha fazla kelime kullanarak konuşulduğunu belirtti.

































ALINAN KARARLAR

1.Matematik dersinde daha fazla alıştırma yapma gerektiği,
2. Her derste ön hazırlık yapılması,
3. Derslerin güncellenerek (hayatla ilişkilendirerek) işlenmesi,
4. Konu tekrarlarının sık sık yapılması,
5. Yeni program ruhunun biz öğretmen olarak tam anlamıyla benimseyip uygulamaya koymamız gerektiği,
6. Sınıflar arasında eşitliği sağlayabilmek için öğrenci devamının izlenmesi,
7. Öğrenciler arasında fırsat eşitliğinin sağlanması,
8. İl genelinde alınan kararların okul zümre öğretmenleri tarafından incelenmesi ve uygulanması,
9. Sınıflar arasında ortak değerlendirilmelerin aylık yapılması,
10. Hazırlanan soruların kazanımlara uygun olması,
11. Öğrencilerimizin okuma seviyelerini yükseltmek için öğretmenin her türlü önlemi alması gereği,
12. ******çülükle ilgili konuları ünitelerde belirli gün ve haftalarda vurgulanarak işlenmesi,
13. Ünite sürelerinin il genelinde ortak alınması,
14. Sınıflarda yapılan ortak sınavlarda, ölçme ve değerlendirmelerde her seviyede öğrencinin çözebileceği soruların yer alması,
15. Değerlendirme yapmak için bir ölçünün olması gerekir, kazanımların ölçülmesi gerekir, ölçme yapılırken seviyeler arasında uçurumun olmaması gerektiği,
16. Öğrencilerin kendilerinin yapabileceği performans ve proje ödevlerinin verilmesi,



Kararları alındı.

Admin
Admin

Mesaj Sayısı : 15
Kayıt tarihi : 11/09/09

http://kalkanderemem.yetkinforum.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Sayfa başına dön

- Similar topics

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz